۵ پاسخ

چهل هیچ آداب و اصولی نداره
کارایی که بعضیا میکنن از رسم و رسومات قدیمیشون هست وگرنه هیچکاری نباید بکنی

چهل روزگی از نظر دینی نه برای مادر نه بچه هیچ آداب و اعمالی نداره
فقط روز دهم هست که غسل نفاس داره

ما معمولا یکم که بچه و مادر جون گرفتن میرن حموم آفیت میگیرن تا چهل روز صبر نمیکنن

اول بچه رو ببرین حموم بعد خودت برو حموم حتمااا ازحموم خواستی بیای بیرون قبلش بگو بچه رو بغل کنن جلوت بعد بیابیرون غسل هم یادت نره کاچی هم بخور

باید خودت بری حموم غسل کنی بچه هم باید حموم کنی و غسل

سوال های مرتبط

مامان 💙👼🏻لیام👼🏻💙🩵رهام🩵 مامان 💙👼🏻لیام👼🏻💙🩵رهام🩵 ۵ ماهگی
مامان رضا مامان رضا ۱۲ ماهگی
مامان دخترکم🎀 مامان دخترکم🎀 ۶ ماهگی
مامان آوینا 💜🧸🍓 مامان آوینا 💜🧸🍓 ۱۲ ماهگی