چهل هیچ آداب و اصولی نداره
کارایی که بعضیا میکنن از رسم و رسومات قدیمیشون هست وگرنه هیچکاری نباید بکنی
چهل روزگی از نظر دینی نه برای مادر نه بچه هیچ آداب و اعمالی نداره
فقط روز دهم هست که غسل نفاس داره
ما معمولا یکم که بچه و مادر جون گرفتن میرن حموم آفیت میگیرن تا چهل روز صبر نمیکنن
اول بچه رو ببرین حموم بعد خودت برو حموم حتمااا ازحموم خواستی بیای بیرون قبلش بگو بچه رو بغل کنن جلوت بعد بیابیرون غسل هم یادت نره کاچی هم بخور
باید خودت بری حموم غسل کنی بچه هم باید حموم کنی و غسل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.