عزیزم اصلا به خودت استرس مده عجله همنکن منم دارم از پوشک میگیرم براش پوشک شورتی مای بی بی گرفتم هر وقتم پوشکشو میخوام عوض کنم میبرمش دستشویی میگم جیش کن جیش میکنه امشبم دیدم داره زور میزنه سریع شورتشو در آوردم بردمش دستشویی گذاشتمش رو کاسه توالت گفتم پی پی کن کارشون انجام داد برای اولین بار تو دستشویی پی پی کرد و من خیلی مسرور اصلا هم از پی پی نترسید شستمش دوباره شورتشو پاش کردم
سوال منم هس
عزیزم بچه با بچه فرق میکنه دختر من که به شدت لجبازه اما فقط یه روز نیم خطا داشت
ولی تصمیم بگیر یهو برو تو دلش مثل من یه بار پشیمون نشی یا جا نزنی ببندیش
تصمیمتو بگیر و انجامش بده
صبح دیگه پوشکش نکن بگو مامان جیش داشتی بهم بگو پوشکتو باز کردم قرار با پوشک خدافظی کنیم
چندبار ببینه جیش میکنه پاهاش خیس میشه متوجه میشه اوضاع از چه قراره فقط بهش فشار نیار زود زود نبر زده بشه از دسشویی
خودتم قلقش دستت میاد که باید چیکار کنی شب اول ممکنه پوشکش خیس بشه تا صبح
اما از روزای بعد کنترل میکنه خودشو و صبح که بیدار میشه پوشکش خشکه دیگه
من دخترم الان 4روزه خطا نداده بیرونم باشیم جیششو تا خونه نگهمیداره
فرق جیش و پی پی میدونه؟؟پی پی میکنه تو پوشکش میاد بگه؟؟ زیاد عجله نکن واسه از پوشک گرفتن
فک میکردم شیر خیلی سخته ولی الان فکرشو میکنم پوشک سخت تره🥲🤦🏻♀️
تاپیک ترک پوشک بخون اگه از قبل ذهنی آماده ش کنی خیلی زود راه میوفته
یهوباربذاردیگه وهریه رب جیشش روبگیر کم کم ملکه ذهنش میشه وخودش اعلام میکنه البته خطاهم دارن
عزیزم یه پروسه ۲،۳ ماهس و به امادگی بچه مونده ،روش خاصی نداره ،اول باید پوشکش تا صبح خشک باشه ،بعدم فرق جیش و پی پی رو بدونه بعد یهو باید بری تو دل ماجرا ولی واقعا اعصاب میخواد بزار یکم بگذره
خیلییی صبر و حوصله میخواد من امروز ۱۲ روزه باز کردم بیرون بودیم دوبار جیش کرد شلوارش
تا یاد بگیرن فک کنم دو ماه اینا زمان میخواد
و اینکه باید قید فرشاتو بزنی چون دائما قراره نجس کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.