۷ پاسخ

من ۵روز به پری داشتم سه روزش لکه بینی قهوای داشتم اونم خیییییلی خیییییلی کم دیگه دو روز تاخیرم نمیدونم چی میشه فک نکنم به لکه بینی باشه

😂😂😂😂

من دقیقا روز تخمک گذاریم داشتم بعضیا میکن تخمک گذاری بعضیا هم میگن لانه گذاریه نمیدونم کدومشه ی قطر خون قاطی ترشح بود

من هیچوقت لکه بینی لانه گزینی نداشتم لعنتی هر وقت بود هماتوم بوده

میشه جواب سوالم بدین

من الان تو اون حالم نمیدونم لانه گزیده یا پریود شدم

عزیزدلم توکل کن به خدا اگه عمیق ازته دلت باهاش صحبت کنی جوابتو میده منتظراین علایم هم نباش همه لک لانه گزینی ندارن اون بالاسری بخواد یهو حاجتتو میده من خودم زمانی تواوج ناباوری باردارم شدم بعداز ۵سال وخورده ای الانم هزاربارمیگم خدایا شکرت بابت این فرشته خودت میدونستی کی وچه زمانی بهم بدی ازته قلبم برات آرزو میکنم اون حس خوشحالی وسجده شکری که من کردم توهم تجربه اش کنی

سوال های مرتبط

شبنم🤍🎀 شبنم🤍🎀 قصد بارداری
مهوا گلی🌙 مهوا گلی🌙 قصد بارداری
نبات خانوم🌿 نبات خانوم🌿 قصد بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته نهم بارداری
مامان مامان مامان مامان هفته شانزدهم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری