من ۵روز به پری داشتم سه روزش لکه بینی قهوای داشتم اونم خیییییلی خیییییلی کم دیگه دو روز تاخیرم نمیدونم چی میشه فک نکنم به لکه بینی باشه
😂😂😂😂
من دقیقا روز تخمک گذاریم داشتم بعضیا میکن تخمک گذاری بعضیا هم میگن لانه گذاریه نمیدونم کدومشه ی قطر خون قاطی ترشح بود
من هیچوقت لکه بینی لانه گزینی نداشتم لعنتی هر وقت بود هماتوم بوده
میشه جواب سوالم بدین
من الان تو اون حالم نمیدونم لانه گزیده یا پریود شدم
عزیزدلم توکل کن به خدا اگه عمیق ازته دلت باهاش صحبت کنی جوابتو میده منتظراین علایم هم نباش همه لک لانه گزینی ندارن اون بالاسری بخواد یهو حاجتتو میده من خودم زمانی تواوج ناباوری باردارم شدم بعداز ۵سال وخورده ای الانم هزاربارمیگم خدایا شکرت بابت این فرشته خودت میدونستی کی وچه زمانی بهم بدی ازته قلبم برات آرزو میکنم اون حس خوشحالی وسجده شکری که من کردم توهم تجربه اش کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.