۱۴ پاسخ

با سه ما اقدام ناامید شدی😅
من چهارسال ونیم اقدامم😐

😂😂😂😂سه ماه هیچی نیس اونایی ک سع سال هستن چ میکشن پس

استرس نداشته باش میشه

عزیزم خواست خداوندنباشه نمیشه من بعداز15سال معجزه شد برام

من چی میکشم ک ۴سال ۸ماه اقدامم 😭🤲 خدا ب دل کوچیکم رحم نمیکنه ۳ماه ک چیزی نیست مثل آب خوردن هست اگه خودت همسرت مشکلی نداشته باشید ماه بعد باردارمیشی گلم برای منم دعاکنید

دردرجه اول یه چکاب بده بعد اقدام کن شاید تیروئید یا پرولاکتین بالا یا پایین باشع که بیشتر علت ناباروی این دوتاهم هستن به غیراز موارد دیگه

۳ ماه همش 🥴🥴

و منی که ۱۱ ساله ازدواج کردم و پیشگیری نکردم چی...🥺💔

من بعد ۶ ماه باردار شدم ۳ ماه خیلی طبیعیه تا یکسال راه داری ناامید نباش مخصوصا اگه بچه اولته خیلی طبیعیه دیر باردار شی چون اولش بدنت با اسپرم همسرت آشنا نیست و اونو به عنوان عامل بیگانه میکشه و نمیذاره به تخمک برسه بعدش یواش یواش عادی ترمیشه
در کل نگران نباش عزیزدلم

بخاطرسه ماه ناامیدشدی؟؟هیچوقتتت ناامیدنشوبچه اولم بعدیکسالودوماه اقدام بلاخره حامله شدم الان دوساله تواقدامم برای دومی هنوزبا دارنشدم ولی ناامیدهم نشدم ونمیشم حتماحامله میشم ب امیدخدا.همیشه بگو من نامیدنیستم امیدموناامیدنکن

چی میگی عزیزم نزدیک دوسالو نیمه اقدامم، دوتا سقطم داشتم

عزیزم ان شاءالله ک بزودی حامله شی گلم .
من ۵ سال اقدام بودم آزمایش خودم و همسرم همه چیمون اوکی بود ولی خدابهمون نداد .
تا پارسال ک یکی از دوستام ی زنی معرفی کرد ازش دعا گرفتم حامله شدم ولی بازم خدا ازم گرفتش آبان ۸ هفته سقط کردم ولی این ماه بازم تست زدم هاله انداخت .
اگ خواستی درخواست بده بهت بگم . این بستگی ب اعتقادات داره .

خود استرس باعث میشه نشه
کیت تخمک گذاری بگیر شبهای آزاد سازی اقدام کنید

حالا حالاها کار داری عزیزم فعلا نا امید نشو
من ۲ ساله اقدامم

سوال های مرتبط

مامان معجزه حضرت رقیه مامان معجزه حضرت رقیه هفته چهلم بارداری