۴ پاسخ

ما به کانال داخل روبیکا داریم که نکات تغذیه تکمیلی و دستور غذای رایگان هر روز میذاریم اینم لینکش👇👇👇madaraneehhh@

من ذقیقا ۴ ماهگی شروع کردم
هیچ مشکلی نداشت نه رفلاکس نه کولیک نه وزنش کم بود
متد پزشکش شزوع غذای کمکی از ۴ ماهگی که بچه بد غذا نشه

من خودم دو روزه یکم لعاب برنج میدم چون اشپزی میکردم بچم همش گریه میکرد غذا نمیتونستم درست کنم

دکترش گفت،4ماه و یک هفته شروع کردم دلیلشم وزن پایین و رفلاکس بود

سوال های مرتبط