۴ پاسخ

شیاف بزار

شیاف بزن ولی بیدار بمون ک تبش بیاد رو 38 بعد 4 ساعت قطره بده نداشتی و تبش رو همون 38 بود بکنش شش ساعت ی شیاف دیگه بزن ک خیالت راحت شه ولی فردا واسش قطره بخر

رو چنده تب؟

رو چنده؟؟؟

سوال های مرتبط