بازم لعنت ب کولیک و رفلاکس 😭😫🥱
نمیخااااابههه🥺

۶ پاسخ

پدیا بست عالیه من با این جواب گرفتم

واقعا لعنتتتتت😭

من برای دخترم ننو سنتی درست کردم نمی‌خوابه اما گریه هم نمیکنه 😮‍💨😴😴

قطره کولیک ایز بده ..بهتره ..پسر منم با اون بهتر شد ...الآنم دیگه نمیدم ..

همدردیم همگی باهم

من ک دیگ دیونه شدم انقد ی سره گریه می‌کنه ک خسته میشه میشه بخاطر کولیک

سوال های مرتبط

مامان ❤️نیهان❤️ مامان ❤️نیهان❤️ ۱۲ ماهگی
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان طاهاوآوا🩷 مامان طاهاوآوا🩷 ۱۳ ماهگی