خانوما دخترم چند وقتیه میریم بیرون یا تو گوشی میبینه خمش میگه از اینا برام بخرین اون روز هم رفتیم بازار گفت از اینا ما گفتیم بعدا برات میخریم باباش گفت میخوام بعدا برا دخترم و داداشش ماشین شارژی بگیرم که اونم قیمتش ۲۰ به بالا هست دخترم میگه فقط اینا که منو هل بدین مگه اینا مناسب سن الان دخترم هست؟ میریم پارک یه بچه رو میبینه از اینا سوار شده خیلی نگاه میکنه دلم میسوزه براش 🥺 ما تولد یک سالگیش براش سه چرخه خریدیم ۲ تومن گفتم دخترم در عوض تو سه چرخه داری میگه نه اینا کاش از آدل همینا میخریدم نمیدونستم که الان خیلی غصه میخورم ای خدااا 😭
دخترم هر چی میبینه میخواد هر چیییی بچه های شما هم اینجوری ان یه اسباب بازی میبینه میخواد میگه من ندالم از اینا یه مکان بازی تو گوشی میبینه میخواد میگه برام میخرین ؟؟ یه سرسره و تاب میبینه میگه برام میخرین ؟ منم دلم میسوزه اخه همه چیزز میخواد منم قراره برا تولدش عروسک موزیکال بخریم از اونا دوست داره بچه های شما هم مثل دختر من هر چی ببینن میگن برام بخرین ؟؟ دخترم هر چی میبینه میگه برام میخرین ؟ اخه هر چی بخواد بخریم که نمیشه اتاق جا نیست الانم کلی وسایل داره کلبه بازی خریدیم کلی اسباب بازی داره الانم 🥹 منم باردارم اصلا حال روحیم حساسه دخترم میخوابه دلم میخواد گریه کنم سرمو بکوبم به دیوار از بس همه چیز میگه بخرین برام منم غصه میخورم 😮‍💨

تصویر
۱۸ پاسخ

نه عزیزم بچه های من اینطور نیستن میگن بخر
اما از اول بهشون گفتم باشه یادداشت میکنم بعد میخرم و دخترم که بزرگتره بهش میگم باشه الان وقت این نیس و برای چیز دیگه اومدیم بیرون اما اگه موقعیتش شد حتما میخرم
و دیگه هیچی نمیگه و از همون اول هر چی خواستن براشون نخریدم
البته اگه خوراکی بخوان میگم فقط یکی یا دو تا نه که هر چی بخوان

پسرم من الان هنوزم میشینه سه سالشه تا۴سال هم اوکی هست مگه اینکه بچتون خیلی درشت باشه که جانشه

این دیگه برای بچه ۳سالع مناسب نیست بجاش براش دوچرخه بخر

ماشین شارژی اصلا نگیرین نمی ارزه هزینه اضافه اس و زودبچه خسته میشه و الکی گوشه خونه میافته
پسرم من از این ماشینا داره بیشتر سوار میشه تا موتور شارژیش
هلش هم نمیدم خودش پا میزنه حرکت میکنه تو خونه بازی میکنه
برا بیرون هم که هل میدی راحته بچه

این ماشینا که عکسشو گذاشتی خیلی خوبه
مامانم تولد یکسالگیش براش خرید
از همون موقع عصای دستمه
بیرون میریم قشنگ میشینه هل میدم
دیگ بغل نمیکنم

خب عروسک موزیکال نخر اینو بخر برا تولدش

پسر من اینجوری نیس دم مغازه اسباب بازی ک رد میشیم نگاه می‌کنه اما نمیگه می‌خوام خیلی دلوم‌کبابع واسه مظلومیتش

دختر من یاد گرفته سوپری که میریم یدونه انتخاب کنه
مثلا یه کاکائو برداشته بود یهو چشمش به پاستیل افتاد گف اینم میخام گفتم فقط یدونه میتونی انتخاب کنی
کاکائو رو برد بزود کرد تو قفسه اومد این پاستیل و برداشت
دلم کباب شد
قدرت خریدشم داشتم واقعا دیگه حالا یبار هم خیلی مشکل ساز نمیشد ولی نگرفتم خواستم محدوده رو یاد بگیره و الان کامل جا افتاده براش
منظور با تمرین درک می کنن بچه ها
شما هم مادری و هرموناتم که اوکی نیس احساست طبیعیه عزیزم ولی باید به خاطر خود بچت بهش غلبه کنی

این واسه یک تا دو سال خوبه پارسال پیارسال باید میخریدین

دخترای من زیاد نمیگن چیزی بخرین
مثلا رفته بودیم خونه خواهرشوهرم چن ماه پیش دخترش تاب و از این ماشینا و دوچرخه داشت بعدا دخترم میگف بریم اونجا با دوچرخه الای بازی کنم من خودم به شوهرم گفتم دوچرخه بخریم با همونم بازی میکنن
ولی خب مثلا میخواستم تاب و سرسره بگیرم اونجا دیدم اصلا کنار نمیان کارای خطرناکم میکنن منصرف شدم

ته هرچی بخواد نمیخوریم میگیم مناسب خونه نیست یا بزرگ شدی و اینا برا نی نی کوچولوهای یا تو ب نامه هامون نیست و...قرار نیست هرچی بخوادبخریم اینا هم دختر من داشت من نمیدونم چجوری میبرن بیرون مناسب بیرون نیسن بچه من شاید ۷،۸ ماه داشت تا چند ماه میش که فرمونش شکست انداختمش دور برا الان اصلا مناسب نیست

هرچی بهانه نباید. بخری که 😐

اصلا ماشین شارژی نخر.انقدر میکوبه به در و دیوار وسایلا که از خریدش پشیمون میشی.

اره دختر منم همینطوریه

اره پسر من از ۲سالگی داره میشینه میبرمش پارک میتونه بشینه

اره دختر منم اینجوریه عزیزم

نه در اون حد ولی تنها چیزی که پسرم میبینه میگه اینو دوس دارم موتور اسباب بازیه دوس داره همه مدل داشته باشه منم دیگه هر دفعه نمیخرم میگم اینا فروشی نیس😅

دختر منم همین طوریه عزیزم ولی بیشتر خوراکی رو گیر میده هرچی میبینه میگه برام بخرین و متأسفانه چون از اول هرچی گفت گوش دادیم بد عادت شده خیلی هم نمیخوره ها ولی کلا فقط میخره یه تیکه میخوره میندازه اون ور فکر میکنم بخاطر سنشونه ایشالا که درست بشن

سوال های مرتبط