خوردن هر ماهش عوارض داره ولی در سال یکی دوبار مشکلی نداره
خب اشکال نداره خواهر منم شیر نمیداد تا ۶ ماه نشد
عزیزم اگه می خوای پریود بشی 2 تا قرض اورژانسی بخوری بعد چند روز پریود میشی
منم کم کاری تیروئید دارم ولی اصلا پریودیام عقب یا جلو نمیافته ولی قبلا ک کست تخمدان داشتم همیشه عقب مینداختم
عزیزم قدصای تیروییدتو مرتب بخور
با پزشک غدد مشورت کن
منم بعد ۷ ماه شدم تکو توک عقب جلو زیاد دارم دوتا دکتر بهم گفتن تا دوسال اصلا فکر میزونی نباش چون رحم هنوز زخم و آماده حواست باشه بارداری نشی فکر نکنی نمیشی باردارم نمیشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.