۶ پاسخ

خوردن هر ماهش عوارض داره ولی در سال یکی دوبار مشکلی نداره

خب اشکال نداره خواهر منم شیر نمیداد تا ۶ ماه نشد

عزیزم اگه می خوای پریود بشی 2 تا قرض اورژانسی بخوری بعد چند روز پریود میشی

منم کم کاری تیروئید دارم ولی اصلا پریودیام عقب یا جلو نمیافته ولی قبلا ک کست تخمدان داشتم همیشه عقب مینداختم

عزیزم قدصای تیروییدتو مرتب بخور
با پزشک غدد مشورت کن

منم بعد ۷ ماه شدم تکو توک عقب جلو زیاد دارم دوتا دکتر بهم گفتن تا دوسال اصلا فکر میزونی نباش چون رحم هنوز زخم و آماده حواست باشه بارداری نشی فکر نکنی نمیشی باردارم نمیشی

سوال های مرتبط