از چی میترسی؟؟دیگه وقتش من ۳۸ هفته امد
ترشح ک فک نمیکنم باشه چون هرچقدم زیادباشه شلوارت خیس نمیشه ب احتمال خیلی زیاد کیسه ابت باید باشه استرس نداشتع باش کاراتوانجام بده برو دوش بگیر بعدش حتما برو بیمارستان
تو که چهل هفته ای از چی میترسی
عطسه کن یا بشین پاشو برو ببین میاد یانه اگه اومد کیسه ابته
ترشح نیست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.