۵ پاسخ

از چی می‌ترسی؟؟دیگه وقتش من ۳۸ هفته امد

ترشح ک فک نمیکنم باشه چون هرچقدم زیادباشه شلوارت خیس نمیشه ب احتمال خیلی زیاد کیسه ابت باید باشه استرس نداشتع باش کاراتوانجام بده برو دوش بگیر بعدش حتما برو بیمارستان

تو که چهل هفته ای از چی میترسی

عطسه کن یا بشین پاشو برو ببین میاد یانه اگه اومد کیسه ابته

ترشح نیست؟

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی