عزیزم برو حتما بیمارستان شک ندارم الان ۴_۵ سانتی خیلی ام زایمانت راحته برو...
یه وقت خدایی نکرده مدفوع نکرده باشه
گلم خطرناکه چرا نمیری بیمارستان
منم همینجوری بودم بند ناف دو دور دور گردن بچه پیچیده بود و موقع تولد اکسیژن و قندش به شدت افت کرد چند روز بستری بود
تاپیکام ببین گلم ❤️🩹☺️
چقدر 40 هفته نزاییده داریم منم دوروز دیگه به شما ملحق میشم البته اگر شما تا دوروز دیگه زایمان نکنید. امیدوارم همتون زودتر فارق بشیدو برای منم دعا کنید خیلی سختمه
منم همین جوریم دردام منظم نمیشه 🥲
منم نزاییدم شنبه هفته پیش با وجود درد های سخت رفتم معاینه دهانه رحمم بسته بود
عزیزم انشاالله امروز هردوتامون زایمان کنیم بسلامتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.