چرا تو واژنم هی تیر میکشه دارم میمیرم😭

۱۰ پاسخ

منم بیشتر وقت ها تیر مکشه

وای من یکی دوروزیه اینطور شدم
فکر میکردم فقط منم انقدر استرس گرفتم نکنه طول سرویکس بد باشهو فلان
تا الان طول سرویکس ندادم🥲

من دیگه استخون های واژنم تیر می‌کشه 🥲🥲

منم همینم
طبیعیه عزیزم

طبیعی ار بزرگ شدن شکم
مال منم هست
نگران نباش
من چون ای وی اف کردم از روز انتقال همه جام تیر می‌کشه تا الان 😐😁🤣
هر روز هم ی جام درد می‌کنه ی روز سرم ی روز پام ی روز تخمدانم

منم همینم

منم هی تیر میکشع

منم چرا؟

منم یکی دو روزه تیر میکشه

من تو کل وجودم درده🥲💔

سوال های مرتبط

مامان نیلماه 🌙🎀 مامان نیلماه 🌙🎀 ۱ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان وطن مامان وطن هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی