۳ پاسخ

من درروز چن بار دفع داشت و اسهال این حالتی بود دکتر گف ویروس ولی بعد دوسه هفته ک خوب شد دندونش درومد

عکسشو میذاری ؟

من از دکتر پرسیدم گفت طبیعیه اگ البته همراه با علایم دیگ نباشه چون پسرمن فقط خلطی بود

سوال های مرتبط

مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه⚽✨ مامان جوجه⚽✨ ۱۱ ماهگی
مامان لوبیا🤗 مامان لوبیا🤗 ۱ سالگی
مامان بهراد مامان بهراد ۱۲ ماهگی