من اینو تو گهواره دیدم
عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش و درست کنم براتون؟ پشیمون نمیشی عزیزم
ای خدا کی ۶ ماهش شد🥰
من اینجوری گرفتم
🤌🤌🤌🤌
کیک یک دوم
جدید تولد 1/2 سالگی هست
یعنی نیم سالگی
من طبق روال گهواره با غذا گرفتم😅
من واسه دخترم یه کلاه مخروطی درست کردم روش نوشتم شیش بعد یه کروسان خریدم شمع هم روش گذاشتم ساده بود ولی خیلی خوب در اومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.