میگن خوبه بچه وزن میگیره چاق میشه
قدیمی ها میگن خوبه
اما پزشک ها میگن هر مدل بالا اوردن بدع
چون از معده برمیگرده و اسید داره
را مری میسوزونه
طبیعیه عزیزمروزی۴٫۵دفعه
خوبه شیرکه بیبیادبالا خوب نیستش
بالا آوردن برای رفلاکسه
میگن چاق میشه
وقتی خوب اروغ نگیری اینجوری میشه
ن احتمالا رفلاکس داره
برای منم بعضی اوقات میاره
فک کنم از نگرفتن اروغ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.