مامانا پنیری بالا اوردن خوبه یا بد؟

۹ پاسخ

میگن خوبه بچه وزن میگیره چاق میشه

قدیمی ها میگن خوبه
اما پزشک ها میگن هر مدل بالا اوردن بدع
چون از معده برمیگرده و اسید داره
را مری میسوزونه

طبیعیه عزیزم‌روزی۴٫۵دفعه

خوبه شیرکه بی‌بیادبالا خوب نیستش

بالا آوردن برای رفلاکسه

میگن چاق میشه

وقتی خوب اروغ نگیری اینجوری میشه

ن احتمالا رفلاکس داره

برای منم بعضی اوقات میاره
فک کنم از نگرفتن اروغ

سوال های مرتبط

مامان پناه👧🏻 مامان پناه👧🏻 ۹ ماهگی
مامان علیسان💋 مامان علیسان💋 ۳ ماهگی
مامان Sevin🍓🎀 مامان Sevin🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهی😘 مامان ماهی😘 ۱۳ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۳ ماهگی
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی ۲ ماهگی
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی