بلاخره دیشب ساعت یک زایمان کردم
اینم پناه خانم ما

تصویر
۵۰ پاسخ

آخی عکس این خوشگل خانوم رو ندیده بودم😍😍خدا سلامت حفظش کنه.ژن زیبایی رو فکر کنم از خودت به ارث بردند بچه هات🥰ماشالله هر ۳تاشون خوشگلند

ننه ماشالله دخمل ناز

مبارک تبریک میگم بهتون🌹

ای خدا چقد نازه از چشم بد به دور باشه انشالله❤️❤️

اخی چ گوگولی قدمش مبارکه

ای خدا ماشاءالله چقد نمکه قُلُمبه

ای جانم خدا حفظش کنه
ببخشید طبیعی بودی یا سزارین

ای جانم 😘 بسلامتی ،مبارک باشع

ای خوداااا هزار ماشالا مبارکه عزیزم 🥺🥺

قدمش مبارک

عزیزم چه نازز بسلامتی خدا حفظش کنه😍🧿

ای جان ماشالله خداحفظش کنه عزیزم قدمش مبارک🥰🩷

الهی شکر ،
عاقبت بخیر باشه

خدا حفظشون کن انشالله

ای جان ماشاالله هزار ماشاالله ،🧿🧿 مبارک خوش قدم باشه انشالله ،😘😘😘😘

عزیزم ماشاالله چشم بد به دور

عزیزم بسلامتی.نامدارباشه گلم

اخی چه نازه خواهر هوسیمون نکن 😂

الهی قدم نورسیده مبارک باشه

ای ننه گردالو😍دختر منم بدنیا اومدنی صورتش گرد بود و لپ داشت.هنوزم لپ هاش هست همونجور با اینکه خودش تپل نیس

خدا حفظش کنه چ جوجه تپل موپلی 😘😘.

خدا حفظش کنه ماشاالله

ای خدددددا دختر تاح سر ببوس غبغبشوووو اون چونه کوچولوشووووو😍

مبارکه به سلامتی

دعا کن منم باردار بشم

ااااااخخخخیییییی عزیزم هزار ماشاالله چه نازه 😍😘
انشاالله خوش قدم باشه عزیزم🥰

ای جان شما کی حامله شدین کی زایمان کردین😅
خوش قدم باشه الهی قربونش بشم چ نازه

قدم نورسیده مبارک هزارماشالله چه تپلی هست وای چقدر دلم بچه کوچیک خواست حیف ک با شوهرم مشکل دارم وگرنه منم وقتمه بچه بیارم

تولدمون مبارک دختر خردادی خوش اومدی 😍♥🌻

قدمش مبارک باشه إن‌شاءالله با ناز پدر و مادر بزرگ شه

وای ننه ماشالا

خوش قدم‌باشه😍😍😍😍😍😍😍😍😍

انگار عروسکه ماشاالله بهش

عزیزم خیلی خیلی مبارکه

مبارککککککک.طبیعی؟؟

به سلامتی عزیزم قدم خیرو پربرکت ونامدار باشه پناه نازنینم اسفند یادت نره

قدمش مبارک عزیزم

ای جااانم خوش اومدی نازاااار😘

مبارک باشه عزیزم چ اسم زیبایی❤

خدا حفظش کنه نامدار باشه انشاالله

مبارکه

مبارک باشه عزیزم

عزیزم کی بشه من دخترم و مرخص بشه

قدمش مبااااارک عزیزم

عه زایمان کردی بسلامتی مبارکه

ماشالله بهش مبارک باشه عزیزم دعا کن منم باردار بشم دخمل خوشگل و سالم بیارم

عزیزم،خدا حفظش کنه خوش قدم باشه♥️🌈

ای خداااا چه موچیه🥹🥹قدم نو رسیده مبارکه گل
خدا حفظش کنه❤️

مبارک باشه گلم چقدر با مزه هست دختر هست یا پسر

ووی ووی خدااااااماشاالله گررررردووو‌

سوال های مرتبط

مامان بچه هام مامان بچه هام ۵ سالگی