تورو خدا یه شربت اشتها اور بگید خوب باشه ممنون🙏🏻

۳ پاسخ

من نئوزینگ میدادم خیلی خوب بودولی حس میکردم خیلی انرژیش زیادمیشه ندادم بهش دکترم یکباربهم گفت بیش فعالی میاره

این خوبه ،منم گیرم نمیاد هرچی میگردم

تصویر

مولتی دکتر کیدز

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان ۱۶ ماهگی