مامانای ۷ ماهه شکمماتون بزرگه.؟

۱۱ پاسخ

نه🙄😂

من بله تقریبا البته بچه دومخ

سنگینم🤰🏻🦥

تصویر

نهههههههههههه

برای من به نسبت دوقلو خیلی بزرگ نیست

نه من وارد ۸ شدم معمولیه بزرگ‌نیست

نه برای من نبود
عکسش هست تو صفحم

اره بد نیست

اره عزیزم

نه نبود مال من
از اواسط ماه ۸ بزرگ شد

بله تقرببا و سنگینم شدم😫

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین🎀💗🤰 مامان ماهلین🎀💗🤰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 👶کوچلو مامان 👶کوچلو هفته سی‌ونهم بارداری