آزاده لازم نیس دکتر بنویسه من دکترم رفتم که بنویسه اصلا کد ملیشو نگرفت ازم /گفت آزاده فرقی نداره
همون دکتر زنان فکر کنم بنویسه
دکتر زنان هم مینویسه بهش بگی براهمسرن
من رفتم پزشک عمومی برای شوهرم نوشت
دکتر زنان و ارولوژی هم مینویسه
دکتر زنانم مینویسه
ولی ببر پیش اولوروژی نشون بده
فک کنم اورولوژی
اورولوژی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.