برای ازمایش اسپرم برم پیش کدوم دکتر ک بنویسه ؟

۷ پاسخ

آزاده لازم نیس دکتر بنویسه من دکترم رفتم که بنویسه اصلا کد ملیشو نگرفت ازم /گفت آزاده فرقی نداره

همون دکتر زنان فکر کنم بنویسه

دکتر زنان هم مینویسه بهش بگی براهمسرن

من رفتم پزشک عمومی برای شوهرم نوشت
دکتر زنان و ارولوژی هم مینویسه

دکتر زنانم مینویسه
ولی ببر پیش اولوروژی نشون بده

فک کنم اورولوژی

اورولوژی

سوال های مرتبط

مامان رنگین کمان🌈 مامان رنگین کمان🌈 هفته چهاردهم بارداری