جنین هات خیلی خوبن نگران نباش
سلام عزیزم نگران نباش خواهر منم دوازده تا جنین داشت دوبار آی وی اف کرد که تو هر بار یه دونه جنین گرفت الان من دوتا خواهر زاده گل دارم🥰
خوبن که اصلا به گرید نی من باA منفی شدم
در ضمن یکی از آشناهای ما فقط یک جنین گرید c داشتن خدا خواست باهمون بعد ۱۵ سال بچه دارشدن والان یه پسر سالم دارن
عزیزم نگرانی نداره من از چهل تا تخمک ۲۳ تاش شد جنین اونم نصفش گرید a ونصفش گرید b نگرانی نداره الانم خداروشکر به لطف خدا یه دختر وپسر سالم به روش آی وی اف دارم
۸ تا b ک خیلی خوبه فک کنم
خوبه که ۱۲ تا انشالله با اولین انتقال مثبت شی
ینی چی ؟؟؟توضیح میدی ؟؟
چی؟یعنی ۱۲قلوبادرای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.