من میخوام بدم برام قاب رزینی درست کنن
من یادگاری نگه داشتمش
من بچم ۷ سالشه دارمش هنوز
ما تو حیاط مدرسه دانشگاه مسجد اینا خاک میکنیم
من با نفرت تمام انداختم دور😑
خیلی ازش بدم میومد
منم نگهداشتم با دست بندا و دست بند خودم از سه تا بچه هام و رزینم خریدم قاب کنم یادگاری نگه دارم
عزیزم نگه دار ذخیره بند ناف برا درمان بیماری خیلی خوبه خدایی نکرده
منم نگه داشتم ولی دستبندشو چون بستری بود پرستارای احمق در اوردن انداختن دور میخاستم نگه دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.