۱۰ پاسخ

غه شوهر من همکاری نمیکنه ناراحت میشم بگه چرا گریه میکنه ساقطش میکنم

عه من فک کردم فقط من اینجوریم
از دستش خستم،دلم میخاد سرشو بکنم
دلم میخاد بزارمو برم

شوهر منم تا دوماه اول اینجوری بود اصلا تحمل گریه بچه رو نداشت حتی سرش داد میزد یا سر من داد میزد ک چرا بچه رو اروم نمیکنم ولی الان خیلی بهتر شده یادمه روز اولی ک بچه از بیمارستان اوردیم داشت گریه میکرد گشنش بود تا امدم سینم در بیارم بزارم دهنش یکم گریه کرد شوهرم چنان دادی زد سرم ک مامانم و خواهرام و خودم هممون انقدر بغض کردیم

راستی
گروه زدم تو بله اگه مایل بودی پیام بده لینک بدم
@atefeh6731

اولش اینجوریه بعد کم کم‌با بچه بیشتر اشنا میشین ،حق‌بدین‌شما هم‌دوتاتون‌ اولین تجربه اتونه ،کم‌کم درست میشه همه چی

فک میکردم فقط مااینجوریم🤪ولی من دارم کم میارم دیگه،خسته شدم

آره بعضی مردا همینجورن حالا شاید از صد فیصد ده فیصدشون با درک باشن شوهر منکه تو کار خونه بچه داری همشون کمک میکنه طفلکی هم میره سرکار بعد اینکه خونه بیاد کاری خونه ام میکنه به بجه داریم کمکم میکنه

عههههه من فکر کردم فقط من اینجوریم نگو بقیه ام هستن 😂😂😂پس طبیعیه

ما هم دقیقا تا دوهفته پیش همین بود وضعمون،ینی در حد جمع کردن چمدون هم پیش رفتم،داشتم میرفتم.
تحمل کن درست میشه،زمان فقط لازمه.
الان دو هفتست گوش شیطون کر یکم ارومیم

عزیزم بعضی از اقایون این مدلین
ما خانوما باید باهاشون کنار بیاییم باهاشون حرف بزنیم و قانعشون کنیم (البته اگه بشن)حادا تو این وضعیت یکی باید به داد ما برسها ولی چه میشه کرد

سوال های مرتبط