کسایی ک شیرخشک‌میدین‌به بچه هاتون ابم میدین؟

۵ پاسخ

نه آب نمیدم اخه اصلا تشنه نمیشن که خود شیر خشک تشنگی و گرسنگیو برطرف میکنه

هفته ای یکبار آب جوش نبات بهش میدم

ن من نمیدم وقتی غذای کمکی شروع شد میدم

آره میدم روزی چند قاشق بخصوص الان هوا گرمه و شیرخشک هم شیرینه بچه تشنه میشه

تا چهارماهگی که اب نیاز نیست عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان دوقلوها🪻🪻 مامان دوقلوها🪻🪻 ۱۴ ماهگی