تنها حالتی از تاب ک این بچه آروم میشه😂😂

تصویر
۳ پاسخ

عزیز از این تاب راضی من خیلی میترسم هروقت پسرم می‌زارم توش انگار از سمت بالا ک سرش هست میخاد بیفته حالت نشسته اش کردم اما بازم خیلی خوابیده

این بچه از اون جدیدایه 😂

دهه جدید اعجوبه ن اعجوبه خیلی وروجک شدن...

سوال های مرتبط

مامان آیلین کوچولو 🦋 مامان آیلین کوچولو 🦋 ۱۷ ماهگی