بچه ت شکم من چی دیدی😐😐🤷🤷

تصویر
۲۰ پاسخ

عزیزم شما کدوم بیمارستان میری و با کدوم دکترین؟

واییی خدا چرا نمیان آخه🥵🥵

مثل کدو تنبله

جوشونده تخم شوید بخور
سینه هاتم تحریک کن
رابطه هم روزی دو سه بار

دیگه مشخصه که کدو تنبل شده حوصله نداره بیاد بیرون🤣

من دیشب رفتم زایشگاه گفت دیگه باید بستری بشی امروز میرم برای بستری شدن دیروز درد داشتم امروز متاسفانه اصلا درد ندارم

باهمیم
مثل اینکه نینیا جاشون خوبه قسط اومدن ندارن باید بزور بیارمشون🩵🤣

وایبیییی 😂😂
نزاییدم ما هنوز 😂😂😭

منم هنوز موندم🥲😨🥴🫣

جای گرم و نرم و وغذای اماده بی سر و صدا کجا بهتر از اونجا

خدا به داد دلت برسه خواهر 😂😮‍💨

دنیا هیچ چیش سر جای خودش نیست نصف دعا دعا به سر وقت برسن نصف گهواره زایید خودشون نزاییدن🤣🤣🤣

کاش من تا ۳۸هفته برسونم فقط😑😞

😂😂😂😂😂ای بابا

و منی که چهل هفته و سه روزم 😂

نه به شما نه به من که دعا میکنم تا سروقت 38 هفته اکی باشم😅

وای پسرمنم نمیاد هر کار میکنم ۳۹ و ۳ روزه😭😢😢😁

برا من ۴۱هفته و ۳روز شددکترم گفت برو بخاب رفتم اورژانسی سز شدم تا ۴۰هفته برو

الهی بگردمتتتتتت
برو زیر دوش داغ
تحریک یک ساعته ی نوک سینه انجام بده
و تماااااام..برو بزا خواهر راحت شی

جاش خوبه مثل اینکه😅

سوال های مرتبط