من الان دیگه میزارمش کم کم بشینه
تو بغل خودت با تکیه
6 ماه ب بعد
بله ۵ ماه به بد اونم اوایل کمی شیب دار بشونش و زمانش هم کوتاه باشه 👌
از من از دوماهگی تلاش داره بلند بشه یکماه بیشتر رو پام میشونمش البته خودش تلاش میکنه .ولی هنوز نمیتونه خودشو نگه داره
۵ به بعد اما باید ببینی پتانسیل نشستن رو داره اونم زمانش خیلی کوتاه باید باشه ، بعد اینکه هر بچه ای فرق میکنه یکی ممکنه دیر تر آمادگیشو داشته باشه
مگه خودش نمیشینه؟
باید خودمون یادش بدیم😅
5ماه ب بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.