از چند ماهگی بچه رو تمرین بدیم برای نشستن؟

۸ پاسخ

من الان دیگه میزارمش کم کم بشینه

تو بغل خودت با تکیه

6 ماه ب بعد

بله ۵ ماه به بد اونم اوایل کمی شیب دار بشونش و زمانش هم کوتاه باشه 👌

از من از دوماهگی تلاش داره بلند بشه یکماه بیشتر رو پام میشونمش البته خودش تلاش میکنه .‌ولی هنوز نمیتونه خودشو نگه داره

۵ به بعد اما باید ببینی پتانسیل نشستن رو داره اونم زمانش خیلی کوتاه باید باشه ، بعد اینکه هر بچه ای فرق میکنه یکی ممکنه دیر تر آمادگیشو داشته باشه

مگه خودش نمیشینه؟
باید خودمون یادش بدیم😅

5ماه ب بعد

سوال های مرتبط

مامان جوجوممد مامان جوجوممد ۹ ماهگی