استرس بزرگترین دلیل نتیجه نگرفتنه ، بسپار ب خدا ، هرکاری کن ک روز شماری نکنی ،،،،، اگه تخمکگذاری تاپریود دیرمیگذره ، دیگع حاملگی نا زایمون رو چیکارمیکنی😂هر روزش ی علائم جدید داری
عزیزم اصلا روز شماری نکن همین استرس خودش باعث میشه ک نشه تاریخ و اینارو ولش کن تو این چن روزم سرتو ب ی چیزی گرم کن بیرون برو خوش بگذرون بهش فک نکن تاخودش خبرت کنه تو پیگیری نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.