۲ پاسخ

استرس بزرگترین دلیل نتیجه نگرفتنه ، بسپار ب خدا ، هرکاری کن ک روز شماری نکنی ،،،،، اگه تخمک‌گذاری تاپریود دیرمیگذره ، دیگع حاملگی نا زایمون‌ رو چیکارمیکنی😂هر روزش ی علائم جدید داری

عزیزم اصلا روز شماری نکن همین استرس خودش باعث میشه ک نشه تاریخ و اینارو ولش کن تو این چن روزم سرتو ب ی چیزی گرم کن بیرون برو خوش بگذرون بهش فک نکن تاخودش خبرت کنه تو پیگیری نکن

سوال های مرتبط