عزیزم سیدرال عالیه و ضعیف نیست فقط باید بجای یک سی سی دو سی سی بدی چون اهنش ۷
باید دو سی سی بدی ک بشه ۱۴ چون روزانه باید ۱۴ میلی گرم دریافت کنن بچه ها
اره ميتوني
من اويفر ميدم(هم مولتيه هم اهن)يه سيسي هم سيدرال ميدم
منم سیدرال دادم تا ۸ماهگی عوض کردم فلیپ فورت گرفتم دکتر گفت بخوای آهنش بره بالا باید ایرانی بدی نگران دندانشم بودم گفت بعدش حتما آب بدم
دکتر به دختر منم ایرانی داد تا یکسالگی خارجی میدادم گفت جذب نداره
فقط یه آهن بده اینجور برا ضرر داره بعدمدفعشمیکنه آهنو
قطره اهن ایروفیکس بخر بنظرم براش بهتره
یا از دکتر بپرس بهتر راهنمایت میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.