آب انبه
سونوتو دادی با جوابش برو آزمایشگاه آزمایشش هم بده
صبحونه کامل بخور آبمیوه هم ببر نزدیک داخل رفتنت بخور راه برو
ویارت به هررچی هست همونو ببر ، اگه سونو صبحه یه صبحونه ی کامل بخور اگه عصره یه نهار خوب بخور بعدم با خودت آبمیوه ای که دوست داری ببر ( آناناس نگیر ممنوعه) شکلات یا لواشک یدونه ام کیک میتونی با خودت ببری همینا کافیه
من ۹ خرداد انتی دارم
برام دعا کن
انشالله شما هم با خوشحالی و خبرای خوش برگردی
چیزای شیرین
مثل آب انبه یا کیک شکلاتی
راه هم برو تا تکون بخوره
یه آبمیوه شیرین. گرچه بری خودشون بهت میگن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.