بچه ها سونو ان تی دارم قبل از اینکه برم چی بخورم؟؟؟

۷ پاسخ

آب انبه

سونوتو دادی با جوابش برو آزمایشگاه آزمایشش هم بده

صبحونه کامل بخور آبمیوه هم ببر نزدیک داخل رفتنت بخور راه برو

ویارت به هررچی هست همونو ببر ، اگه سونو صبحه یه صبحونه ی کامل بخور اگه عصره یه نهار خوب بخور بعدم با خودت آبمیوه ای که دوست داری ببر ( آناناس نگیر ممنوعه) شکلات یا لواشک یدونه ام کیک میتونی با خودت ببری همینا کافیه

من ۹ خرداد انتی دارم
برام دعا کن

انشالله شما هم با خوشحالی و خبرای خوش برگردی

چیزای شیرین
مثل آب انبه یا کیک شکلاتی

راه هم برو تا تکون بخوره

یه آبمیوه شیرین. گرچه بری خودشون بهت میگن

سوال های مرتبط

مامان پروا🌸💕




🫀 مامان پروا🌸💕 🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علی و ایلیا💙💙 مامان علی و ایلیا💙💙 ۷ ماهگی