بنده عزیز خدایی که توی ۳۷ هفته نمیدونی NST چیه
یه دکمه هم داره که با هر حرکت بچه فشار میدید
قبلش یه چیز شیرین میگن بخورید که اگه بچه خوابه بیدار بشه بعد دراز میکشید و دستگاه روی شکم میزارن که حرکات بچه ضربان قلبش و اگه درد زایمان داشته باشی نشون میده .یه ۲۰ دیقه ای طول میکشه اگه حرکات خوب نباشه تکرار میکنن .
يه چيز شيرين ميخوري و ميخوابي ضربان قلب بچه رو چك ميكنن
عزیزم حتما قبلش نوشیدنی شیرین بخور
دراز میکشی به شکمت دستگاه وصل میکنن نوار قلب بچه رو میگیرن . هر موقع هم حرکت بچه رو حس کردی باید یه دکمه رو فشار بدی . چیز خاصی نیس فقط قبلش یه چیزی بخور
باید قبلش یه چیزی بخوری که بچه بیدار باشه بعد دراز میکشی رو تخت یه دستگاهی میزارن رو شکمت که ضربان قلب بچه رو میشنون تقریبا ۲۰دقیقه طول میکشه تا چک کنن
ندگلم ب پهلو میخابی یه چیزی میزارن روی شکمت میبندن بعد صدای قلبش هست
یعنی نوار قلب بچه رو میگیرن باید نوشیدنی بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.