ناهار قلب خونه. که سریع بهش حمله شد 😄🩷

تصویر
۶ پاسخ

چی هست من برا خودمون دال عدس گذاشتم توش سیب زمینی ریختم میخوام همونو بدم ب دخترم ولی نمیخوره اصلا یه لقمه هم نمیخوره

چی هس

سس داره؟

نووش جونش

به به نوش جونش

نوش جونش
دست مامانشم درد نکنه.

سوال های مرتبط

مامان آوین 👧🏻🩷• مامان آوین 👧🏻🩷• ۱ سالگی
مامان طنین🍓🍫 مامان طنین🍓🍫 ۱ سالگی