۵ پاسخ

پسرم خونه مامانم قورمه خورده خودمم سرکار عدس پلو داشتیم

ماکارونی

کشک بادمجان داشتیم

خودم کتلت و فلافل خوردم . مهراد هم سوپ خورد . همسرمم خونه نیست

به به نوش جان من برنج و مرغ و مخلفات برا همسرم و‌پسر بزرگم
دمی گوجه و ماست برا رایان ک‌یکم فقط خورد
برا خودمم خورشت مرغ و‌سبزی خوردن چون رژیمم والبته هنوز وقت نکردم بخورم😥😥

سوال های مرتبط