قطره اد رو‌ یخچال مبذارید؟

۸ پاسخ

سلام حتما بزاریرد

ببین رو جعبه چی نوشته اگ نوشته بعد باز شدن در یخچال بزارید خب بزار وگرنه لازم نیست اگ هوا گرم میشه خیلی بزار

تو زمستون نمیذاشتم الان چون گرمه میزارم

بله عزیزم

رو خود جعبه هاشون نوشته

صددرصد

نه عزیزم

بلی

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۶ ماهگی
مامان سامیار 💙🐣 مامان سامیار 💙🐣 ۱۲ ماهگی
مامان 🌛ܩߊ‌ܣܠࡅ࡙ࡍ߭🐣 مامان 🌛ܩߊ‌ܣܠࡅ࡙ࡍ߭🐣 ۱ سالگی
مامان رقیه 
امیرعباس مامان رقیه امیرعباس ۱۵ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۵ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا ۱۳ ماهگی