خانماا کسی تستNstانجام داده ؟
براچیه این تست؟

۵ پاسخ

ضربان قلب بچه و انقباض رو نشون میده

گاهی ک حس کنی بچه حرکت نداره یا خیلی کم شده بعضی مامانا برای اینکه خیالشون راحت بشه میرن ان اس تی یا همون نوار قلب ک تعداد حرکت های نی نی رو نشون میده... البته انقباض های بارداری هم اگه باشه نشون میده

نوار قلب بچس هم انقباضتو نشون میده هم ضربان قلب بچه رو

ضربان قلب بچه و انقباضات

من انجام دادم
نوارقلب جنین هست

سوال های مرتبط

مامان 🎀آلا🎀 مامان 🎀آلا🎀 ۱۲ ماهگی
مامان ارسلان 💫ارغوان مامان ارسلان 💫ارغوان ۱۱ ماهگی
مامان نازنين زهرا❤️🌸 مامان نازنين زهرا❤️🌸 ۴ ماهگی
مامان سایه مامان سایه روزهای ابتدایی تولد