بزار 40روزش بشه بعد ببر من که الان 40روزشم شده نبردم میگم گنا داره ولی مامانم هی میگه ببرش بزرگتر بشه لاله گوششم بزرگتر میشه دردش میگیره
۳ سالگی
من شش ماهگی میبرم بهترین زمانش میگه شش ماه اس
الان خیلی زوده بزار حداقل ۳ ماهگی ببر که یکم لاله گوشش بزرگتر شده باشه و سوراخش بالا پایین نشه
من ۱۰روزگی
22روزگی
دختر من یکسال و پنج ماهشه ولی هر وقت خودش بخواد میبرمش
سوراخ کردن گوش فقط واسه ایرانیا بی معنی و پیش پا افتاده هست
تو کشورای دیگه به جزئیات دقت میکنن
حتی یه مستند دیدم چینیا میگفتن نقطه تعادل انرژی هست نرمی گوش و جوری سوراخ میکردن اون تعادل بهم نخوره و از نگین های خاص استفاده میکردن.
من 6 ماهگی بردم.
چند روز پیش زنگ زدم مطب وقت بگیرم
گفت ۵ ماهگی بیار بهترین فرصته
الان خوب نیس واس نی نی
خلاصه دو ماهم باید صبر کنم
من 26روزگی
ببر مطب
منم بردم مطب
فقط مطب ببر طلافروشی نبر که عفونت نکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.