من درد طبیعی کشیدم تا هفت سانت ولی سزارین شدم از سزارینم خیلی خیلی راضی ام هیچی حس نکردم فقط روز اول که گفتن اگر درد داری دوتا شیاف بذار که اذیت نشی بعدش دیگه پاشدم
بیمارستانمم دولتی بود دکترمم خیلی خاص نبود همون دکتری که شیفت بود بیمارستان سز کرد، بچمم نارس بود تا ده روز تو دستگاه بود که من بخیه داشتم از بیمارستان بیرون نیومدم همونجا بالا سر بچه بودم جای خواب و غذام نمیدادن به ما رو صندلی کنار بچم میخوابیدم دست تنهام بودم مادرم نمیومد وقتی بچم مرخص شد رفتم بخیه هامو کشیدم فقط چون خیلی نشسته بودم اصلا دراز نمیکشیدم داشت عفونت میکرد که دکتره گفت بدون شورت و شلوار باش باد بخوره زود به زود بشور ولی بازم من نسبت به اینا از سزارین راضی بودم و میگفتم خداروشکر درد طبیعی نکشیدم
وای ی سریا میگن طبیعی خوبه یسریا میگن سزارین تکلیف ماها ک زایمان اولمونه مشخص کنید چیکارکنیم پ😂😂😂
طبیعی مزخرفه مزخرررررف
بخیه میخوری واژنت بدشکل و واررفته میشه
بعد زایمان تا ۳۰ روز نمیتونی دستشویی بری بشینی پاشی انقدددد دردسر و اذیت داره
من پسر اولم طبیعی زایمان کردم ولی اینو انشالله خدا بخواد سزارین میکنم
طبیعی هم حین زایمان درد داری هم بعدش اما سزارین همون بعدش یه دو سه روز درد داری اونم شیاف استفاده میکنی و تمااااام
سزارین شدم و خیلی خوب بود و راضیم
میگم چرا تو سزارین وقتی آدم بی حسه نمیان زور بدن بعد ک از بی حسی درمیاری میان شروع میکنن مگ نمیفهمن آدم دلش پاره و درد داره
پیاده روی هم خیلی خوبه
من دوتا طبیعی داشتم اگه کلاساش و بری خیلی خوبه یکی از خوبیهاش اینه بچه به دنیا میاد راحتی دیگه یه کوچولو بخیه هات درد داره اونم قابل تحمله
سزارینی هستم راضی نیستم
آره منم خیلی کنجکاوم بدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.