۶ پاسخ

من از چهارماهگی بهش شیره بادوم و فرنی دادم . آخه پسرم شیر خودم رو کم میخوره گرسنه میمونه

ببین جدیدا تو خارج از کشور از ۴ ماهگی شروع میکنن

من پنج ماه و دوروز

۶ماهه ب بعد

۶ ماه بشه شروع میکنم

ده روز به پنج ماهگی با نظر دکتر

سوال های مرتبط

مامان اراد مامان اراد ۸ ماهگی