۲ پاسخ

طبیعیه عزیزم

من سزارین نبودم اما گاهی لرز و حالت تهوع شدید میگیرم 😑

سوال های مرتبط

مامان ❤️قلبای من❤️ مامان ❤️قلبای من❤️ ۱۲ ماهگی