مسی ن ولی رونالدوچرا
من فک کردم مسی شیرخشک میخوره 😂
من به پسرم میدم خیلی خوبه
من میدم کمکی
منم بعنوان کمکی به دخترم میدم
خوبه راضیم
وزن دهیشم نمبدونم چون برام مهم نیست
بیشتر شیر خودمو میخوره و وزنش اوکیه
من به عنوان کمکی هفته ای دو یا سه بار میدم. چون تو یه ماه یه قوطیش تموم نمیشه بیشترشم خودم میخورم. خیییلی مزشو دوست دارم🤣
پسرم وزنش از نمودار بالاتره، بهداشت گفت دیگه شیرخشک رو نده ولی دکتری چیزی بخوام برم مجبورم بدم.
اره من به علیسان میدم خوبه یبوست اینانیاورد
دل درد نیاورد
و ۱ کیلو در ماه وزن میده برا بچم
آبجی من به دخترش میداد خیلی راضی بود
من استفاده میکنم خوبه وزن دهیشم راضیم ولی روزی یبار مدفوع داره زیااد یه جا😂
شیر خوب و چربیه دختر من میخوره دکترشم گفت وزن دهیش خوبه همینو ادامه بده
مثلا دوستم برا بچش این شیرخشک عالی بود
اره من دوقلوهام میخوردن
من تا ۴ماهگی بهش دادم ولی چون وزن زیادی نداد عوض کرد دکتر ولی درکل شیرخشکو باید استفاده کنی ببینی به بچت میسازه یانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.