فرنی با شیرخشک کسی می‌دونه بهم بگه

۲ پاسخ

اگ دیدی نخورد میتونی خیلی کم نبات سفید بهش اضافه کنی ک ی کم شیرینش کنه

ی قاشق ارد برنج با نصف استکان اب قشنگ هم بزن بعد بزار رو شعله ب ی غلظتی برسه بعدش ک کامل خنک شد ۱۵تا۳۰سی سی شیر درست کن بهش اضافه کن فقط این ک شیر خشک نباید از اول بریزی چون نباید حرارت ببینه

سوال های مرتبط