کیا هم هفته من هستن و هنوز سیسمونیشونو نچیدن؟ بگید ک تنها نیستم😐🤦🏻‍♀️

۶ پاسخ

من هم هفته شماهستم و هنوز هیچکاری نکردم حتی لباسهاشو نشستم متاسفانه خونم بهم ریخته و کثیف شده خواهرام قرارشد بیان کمکم اتاقمو تختخواب منو دربیارن فرش های زیرشو بدم قالیشویی بعد دوباره بچینم اتاق بچمم مرتب کنن و تختش رو‌ببندن ولی هنوز نیومدن و من بشدت درد دارم ده روز دیگه زایمانمه مامانم هنوز از شهرستان نیومده نمیدونم چکار کنم شوهرم هیچ کاری کمکم نمیکنه همش یا سرکار یا خونه خوابه

من دو سه روز کارگر گرفتم خونه و همه جارو عین دسته گل کردم تنها کاری که مونده اتاق بچه که موکت شده و لباس ها و وسایل همه اومده منتظرم تخت و دراور بیاد که مرده دبه کرده نمیسازه

خدایی دیر جنبیدی دختر بچین دیگه هم هفته های شما خیلیاشون زایمان میکنن چرا نمیچینی ؟

من هنوز منتظزم اگه جنگ شد خدانکرده، برگردم شهرستان خونه مامانم و اونجا زایمان کنم. هنوز هیچی نچیدم تو خونه😅🤦‍♀️

من ۳۷هفته زاییدم تو هنوز نچیدی🫠😅😂

من پریروز تازه سرویس چوبش اومد کامل چیدم اتاقشو 😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا روزهای ابتدایی تولد