مامانا ی سوال امپول ریه برا چیه

۵ پاسخ

برای کسایی که احتمال زایمان زودرس دارن تزریق میکنن که زودتر ریه ها تشکیل بشه

خانمایی که ریسک زایمان زودرس دارن یا سرکلاژی هستن بهشون این امپول رو میزنن تا ریه های بچه زودتر تشکیل بشه و اگه بچه زودتر از موعد دنیا اومد نره داخل دستگاه

برا زودتر تشکیل شدنه ریه بچه ، ک شرایط مادر زایمان زودرس باشه براش

برای اینه خدایی نکرده بچه زود دنیا اومد دستگاه نره

اگر خدایی نکرده زایمان زود داشته باشی ریه بچه کامل باشه

سوال های مرتبط

مامان سلین❤ مامان سلین❤ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق ‌اقاهاکان مامان فندق ‌اقاهاکان ۱ ماهگی