مادرا کسی اینجا یایسگی زودرس داه

۴ پاسخ

جاری من ۴۰ سالشه شده

مامانم ۴۰ سالگی

به منم گفتن که احتمالش زیاده که یایسگی زودرس بگیرم از آزمایش هورمون فهمیدن

علامیش چیه؟
تو سونو مشخص میشه،؟
من پریودام به زور به 3 روز میرسه نگرانم

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان مامان آرین مامان ۵ سالگی
مامان همتاوداداشش مامان همتاوداداشش ۵ سالگی
مامان هدی و مهدیه مامان هدی و مهدیه ۶ سالگی