۲۴ پاسخ

دمی گوجه

پلومرغ

وای خیلی سخته ک سه‌ساعت باید وایسی جلو گاز

ب نظر من ک غذای سختیه درس کردن سرخ کردنش زمان بره و باید کلا بالا سرش باشی ک نسوزه

چطور درست کردی

آب‌دوغ خیار ساده تره😁😁

خورشت بادمجون

ما ازبیرون بیاییم املت فقط
اونم با همکاری شوهرجان

بلغور گندم

نمیدونم چرا تاپیک هات واس من نمیاد

کباب آبی درست کردم غذای مورد علاقه خانواده

مرغ واسه ما جوجه کباب واسه دخترم

رشته.رشته آبکش میکنم روغن میزنم دم میکنم.دخترم دوس داره همونجوری خالی بخوره

ماکارونی

ماکارونی عزیزم.نوش جونتون

عدس پلو گذاشتم

قرمه سبزی

نوش جون عزیزم 🥰
من چون حالت تهوع داشتم چیزی نزاشتم بچه هامم تخم مرغ
ولی روزی که میدونم کار دارم شب قبل غذا آماده میکنم ،وقتی از صبح بیرون کار داری ظهر میرسی خستگی اجازه آشپزی نمیده 😁

کشک بادمجان.
نهارتون نوش جونتون

ناگت مرغ یا ماکارونی

اتفاقا منم همین و درست کردم

واسه من سخترینه😅
ما خورشت بادمجون داشتیم

نوش جون من کوکوسبزی

ماکارونی

سوال های مرتبط

مامان Artam❤️Asra مامان Artam❤️Asra ۴ سالگی