۱۷ پاسخ

من از هر سایز ۴_۵ دست خریدم برای تو خونه و چندتا سرهمی برای بیرونش
چندتا هم کاپشن و سرهمی مخملی گرم برای زمستونش

سایر صفر یه دست کافیه بچه زود بزرگ بشه من که سایز نمیخرم چون لباس خونگیش بخاطر نافش باید ازاد باشه

کلا پاییزی بخر فقط چند دست برا اولیش تابستونی بخر
از هر سایز ۵،۶ دست بخری کافیه

همش بستگی به وزن بچه داره من تا چهارماهگی سایز صفر اندازه پسرم بود بعدش تنگ شد
ولی خواهرم یبارم تن بچش نکرد
ولی پسرا ماهیچه ای ترن و دخترا پف بیشتری دارن برا دختر صفر شاید نتونی استفاده کنی یک بیشتر بخر

من با اینکه بچه سوممه بازم گیج می زنم😅
من یک ست بیمارستانی گرفتم سایز صفر
یک دست بلوز شلوار سایز ۱
یک سرهمی ۰ تا ۳ ماه
یک دست بلوز شلوار ۳ تا ۶ ماه
دو تا سر همی ۳ تا ۶ ماه
البته اینم بگم ۳ تا ۶ ماه نهایت تا ۴ ماه اندازه میشه 😅

منمم‌نمیدونمم😅

مشکل منم هست دقیق نمیدونم چه سایزی بگیرم تا 6ماهگی نینی هم توی سرما هستیم🫠

من سایز صفردودست گرفتم و ست بیمارستانی. سایز یک هم چهاردست گرفتم بایه سرهمی سایز دوهم فعلا دودست خریدم بایه سرهمی. هنوز کامل خرید نکردم ولی حس میکنم سایز صفر و یک اوکی باشه همین تعداد بازم نمیدونم

الان اکثرا سایز صفرشون صفر تا سه ماهه ک سه دست بلوز شلوارخوبه چون تا دوسه ماهگی میتونه بپوشه دوتا بادی و دوتا سرهمی
سایز یک میشه ۳ تا ۶ ماه اونم سه چهار دست بلوز شلوار دوتا بادی دوتا سرهمی
سایز سه میشه ۶ تا ۹ ماه ک میشه برا بهار
لباس زمستونی هاشم یجوری بخر ک تا ۷ ماه بشه بهش

صفر یه پنج تیکه ویه سرهمی کافیه حداقل بیست روز تنشه یک هم پنج تیکه ویه سرهمی بازکافیه یک ماه ونیم دوماه تنش دوهم دوماه تنش زیاد نخر سه نمیدونم

منم نی نیم اخر مرداد زایمان میکنم

من سایرصفرنگرفتم سایز یک گرفتم
خیلی زود کوچیک میشه سایزصفر
البته بستگی به رشد و جثه بچه هم داره

با اجازه🥹🙏🏻

https://rubika.ir/joing/BAHEIGFHG0DUIEAQCFPTCLZVABWRYIWC

دور همى خانم هاى باردار در روبيكا😍


اگر نتونستين وارد بشين ، آيدى بدين همینجا، كه لينک رو توى روبيكا براتون بفرستم❤️
آیدی من👈🏻👈🏻👈🏻 @Ksnsjwoq

من لباسای سایز ۰ . ۱ توی تاپیکام هست هرچند که خودمم نمیدونم اونا کافیه یا نه😂

سوال منم هس لایک کن منم ببینم

خواهر شوهرم و خواهرم گفتن از هر سایزی ۳ دست بگیر
و یک دست بیرونی 👼🏻♥️

منم نمیدونم😂

سوال های مرتبط