۳ پاسخ

منم همین مشکلو دارم، تحمل میکنم به امید روزی که بزرگتر بشه بی خیال اینکار بشه، دستاشو میزنه به شلنگ دستشویی و همه جارو آب پاشی می‌کنه دلم میخواد اومد بیرون دستاشو با مایع بشورم ولی جلوی خودمو میگیرم، خودم از بچگی وسواس داشتم و سالهای عمرمو به باد داد به خودم میگم جسمش مریض بشه بهتر اینه که روانش مریض شه، دیگه دندون رو جیگر می‌زارم و چیزی نمیگم

پسرمنم شلنگ ابو میگیره خودش آب میگیره اما من مراقبم نپاشه جایی و زود ازش میگیرم ،میگم مدیر ساختمون میگه نباید زیاد ابو باز بزاری خودشم همین حرفو تکرار می‌کنه و کوتاه میاد😂

من بهش میگم کثیفه که دست نزنه و بدونه کثیفه

سوال های مرتبط