خانوما
مولتی ویتامین رو قبل شیر بدیم یا بعدش؟

تصویر
۴ پاسخ

اره میدم

مولتی میدی مگه ؟ تا ۶ ماهگی فقط آد هستش تا جایی که میدونم

منم مولتی میدم..بعد شیر میدادم بالا می اورد..الان قبل شیر میدم

الان که باید اد بدین

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان شاهان و کیان مامان شاهان و کیان ۱۶ ماهگی
مامان دلین🎀🧸 مامان دلین🎀🧸 ۱۰ ماهگی
مامان نینی 🩵🧸 مامان نینی 🩵🧸 ۱۱ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی