کاش تادوسه روزدیگه زایمان کنم بدنم دیگه کشش ندارع🥺😭

۶ پاسخ

آقا ما از تو جلو تریم بخدا برو ته صف😂😂

منم😭😭😭😭

بنام خدا من ۳۹ هفتم هنوز نزاییدم 🫤😂 خیلی ظلمه تو دو روز دیگه بزایی من خسته ترم😂😂

منم میگم ولی وقتی یکم درد میگیره میگم نه حالا نمیتونم😬

منم واقعا اذیت میشم😕

از طرف یک ۴۰ هفته تمام سلامت میکنم 🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان ❤️‍🔥𝑨𝒏𝒊𝒔𝒂 مامان ❤️‍🔥𝑨𝒏𝒊𝒔𝒂 ۲ ماهگی
مامان ♡ Human♡ مامان ♡ Human♡ ۷ ماهگی