۲۲ پاسخ

تا حالا همچین چیزی نشنیده بودم دکتر بگه کم شیر بده. بنظرم دکتر رو عوض کن🫢 بچه هرچقدر شیر بخواد و گشنش باشه باید شیر بخوره دیگه . نمیشه به بچه رژیم بدیم که🫠

پسرمنم ماه اول دوکیلو اضاف کرده بود ولی ماه دوم یک کیلو
بنظرم تا۴ماهگی بچه ها زیاد وزن اضافه میکنن بعد اون روند وزندهی شون کم میشه
الان پسرم۶۶۰۰ولی اصلا تپل دیده نمیشه

دلمم نمیاد

عزیزم ۳۴هفته وزنش چقدر بود؟

عزیزم شیر خودت خیلی زیاده یعنی سرازیر میشه؟؟من شیرم جوریه که بچه مک بزنه راه میوفته و دهنشم پرشیر میشه و تو گلوشم زیاد میپره و با صدای زیاد قورت میده ولی کلا یکی دوبار بیشتر لباسم خیس نشده..خوبه شیرم بنظرت؟

دقیقا وزن بجه ی منم همینه یه متخصص هم همینو بهم گفت..یه دکتر دیگه بردم گفت هوا داره گرم میشه هر جقدر شیر خواست بهش بده ولی شیر خشک ساعت داره هر ۳ ساعت باید باشه

هزار ماشاالله نوش‌جونش جایی نگو شیرت ماشاالله هزار ماشاالله رمق داره و قوی و چربه جایی بگی از رمق میوفته مثل آب میشه

به نظرم دکترتو عوض کن به منم بهداشت گفت کمتر شیر بده وزنش زیاده😑😑بردم‌متخصص گفت بهداشت بیخودی گفته بچه هر چقد گشنه باشه شیر میخوره دیک با زور که بهش شیر نمیدیم

بیخود کرد ، هروقت شیر خواست بده فقط هر یکساعت یکبار که رفلاکس و کولیک نگیره

من ۳۱۰۰ بود ۱ ماهی ۴۹۰۰ بود اوکی بود

برا منم دقیقا همین بود
هر وقت بچه شیر خواست بهش بده
دکترتم عوض کن:/

اگه روزی ۳۰ تا ۳۵ گرم
باید اضافه کنن خوبه
بچه من تولد ۳کیلو دوماهی ۴۸۸۰بود
گفتن خوبه رو نمودار خودش

دکترا هم حرفایی میزنن!
مگه میشه کم شیر بدی بچه رو
خو شیرشو کامل نخوره نمی‌خوابه .
تپلی بچه ژنتیک هم هست مخصوصا با شیر مادر، حتما خودت یا شوهرت هیکلی هستید بچه هم ماشالا تپل شده.
حرفشونو گوش نده عزیزم.
فقط سعی کن زودتر ۱ ساعت شیر ندی حتی اگه درخواست کرد چون رفلاکسی میشه.
بچه منم ۲۹۰۰ بود یک ماهگی ۴۷۰۰ شد، شیر خودمو میدم ، بچمم رو خودم رفتی ژن تپلی داره.

ممکنه خدای نکرده رفلاکس یا زخم معده بگیره بعد از شیرخوردن هم میفته
به کسیم وزنشو نگو چشم میزنن گل پسری رو
هروقت خواست بده ولی بذار یه ربع یا کمتر بخوره بعد پستونک بده

وا چرا کم بدی وقتی میخوره حالشم خوبه
بنظرم دکترتو عوض کن
قربون اون توپولیم میشم من😍😍👶🏻

فقد شیر خودت میدی یا کمکی هم میدی

یعنی تو ی ماه دوکیلو دویست اضاف کرد افرین

بچه من یکماهگی یک کیلو و صدگرم اضافه کرده بود

ای جون دلم خداخفظش کنه
کیارش الان ۵/۸۰۰
وزن تولدش ۲/۷۵۰بود

فقط شیر خودتونو میخوره؟؟؟؟

من 3100 بدنیا اومد الان نزدیک 4 کیلوعه

ماهی یک‌کیلو

سوال های مرتبط