۱ پاسخ

اره من بعد معاینه رفتم خونه ورزش کردم کلی فرداش دردم گرف بستری شدم روزی ک معاینه شدم یک فینکر بودم فرداش ۳ فینکر

سوال های مرتبط

مامان خنساگلي مامان خنساگلي ۶ ماهگی